dijous, 2 de febrer del 2012

Abans i després d'una Nancy amb puces

Aquesta nena vaig comprarla fa temps, en part perquè em vaig enamorar de la seva carona, en part perquè em va fer peneta. Quan va arribar estaba molt més que bruta, no vulgueu saber la de porqueria de duia la pobra, tanta que quan la vaig posar en remull van sortir puces mortes de dins del cos i del cap!!! Us podeu imaginar que li vaig fer de tot, aigua bullenta i llexiu, espray antipuces del gossos de casa... Vaja una desinfecció en tota regla! I un cop desinfectada, se'n va anar de viatge a Benidorm, on l'Algodoncete va tornar-li l'esplendor que una nena desaprensiva li va treure fa anys. Ara está així de bonica. Que us sembla?

Abans:





Després:



3 comentaris:

  1. chica pero que arte que tienes¡¡ te ha quedado preciosa.

    bss

    ResponElimina
  2. Yo no hija, se van todas de vacaciones a Benidorm y vuelven así de estupendas, un rato de estos me empaqueto y me voy yo también, jajajajajajajajajaja

    Gracias por pasarte!!!!

    ResponElimina
  3. doncs t´ha quedat nova nena, l´algodoncete té molt bones mans, però m´he quedat de pedra amb lo de les puces.....al.lucinant.....petons wapi.

    ResponElimina