dijous, 2 de febrer del 2012

Un altre miracle: La pintora

És per veure-ho i no creure-ho. Amb aquesta nena sobren les paraules, només cal veure les fotos de l'abans i del després per quedar al·lucinat. És una passada les mans que té l'Algodoncete per restaurar nines i deixar-les impecables. A part que el vestit li queda de cine!!!! M'ha arribat aquesta setmana i està impecable. I el nou raconet per fer fotos a les nenes m'encanta, és un regal que em va fer la meva cunyada per quan ens instalèssim a casa, i just avui fa 10 anys!!!!!! Suposo que per això estic tant contenta i tinc tantes ganes de penjar coses al blog, que feia més de 15 dies que no posava res.

Abans:


Després:



3 comentaris:

  1. pero que cambio¡¡

    que guapa que la has dejado¡¡

    bss

    ResponElimina
  2. Gracias preciosa!!!! La verdad es que está estupenda!!!

    ResponElimina
  3. que guapaaaaaaaaaaaaaaaaa,la has dejado estupenda!!!!!!!!Besotes.

    ResponElimina