dijous, 3 de febrer del 2011

La meva Nancy de comunió. Per mi és una de les més boniques que tinc, té uns ulls... I el vestit que porta és l'ad-lib, un dels que més m'agraden dels 70, i gràcies a l'Azahara i a la seva mare el tinc complert!
Mi Nancy comunión. Para mi es una de las más bonitas que tengo, tiene unos ojos... El vestido que lleva es el ad-lib, uno de los que más me gustan de los 70 y gracias a Azahara y a su madre lo tengo completo!
Aquesta va ser la meva primera Nancy, ja sé que no és la més maca, però per mi és la més especial de totes i el vestit que porta m'encanta!!!!! Jo la trobo guapíssima! 
Esta fué mi primera Nancy, sé que no es la más guapa, pero para mi es la más especial de todas i el vestido me encanta!!!! Yo la encuentro guapisima!

1 comentari:

  1. Hola mi amor!!!!!!... pero que blog tan chulo!!!!!

    aquí me tienes mi amor!!!! me quedo por aquí tan agustito eh????

    Voy a ver a tus bellezones churrina mía!!!

    Lov u!!!

    ResponElimina