dissabte, 10 de desembre del 2011

Dedicada a la Roser

Ja fa temps que la tinc, us l'he ensenyada un munt de vegades, però avui amb el hippy replica de la Carmen 20 i aquest penjoll que fa tant temps que tinc i que tant m'agrada encara la trobo més guapa!!!
Gràcies Roser, aquesta nina la recordaré sempre perquè em va arribar en un dels pitjors moments de la meva vida, sempre em recordará que em vas animar quan la Cuqui em va deixar, si posés nom a les Nancys no tinguis cap dubte que aquesta es diria com tú.


3 comentaris:

  1. Qué linda está con ese conjunto. Es uno de los que tengo pendientes que me encanta.

    ResponElimina
  2. Está guapísima y le tengo tanto cariño por la persona que me la vendió, que tubo paciencia en esperar a ver si tendría dinero o no con el tema de la perra, por desgracia lo tube porque lo de mi Cuqui no tenia cura, pero Roser me la guardó, me apoyó y leyó mis largos mensajes desahogándome, y se ha convertido como en un simbolo, de como un momento horrible puede hacerte dar cuenta de las personas tan estupendas que hay en este mundo de nancy.

    Gracias por pasarte guapa!!!

    ResponElimina
  3. Que preciosidad de niñas tienes, pero ésta me ha cautivado! enhorabuena! y gracias por unirte a mi blog

    ResponElimina